باید ترک تعلقات کنم :((یه
چیزایی رو باید مثل زهر بخوری تا جواب شیرین بهت بده ...کم کم دارم خیلی چیزا رو میزارم کناراز وضعیت درسیم خودمم نمیدونم چطورم ... شاید بداما میدونم میخوام برای دی خودمو شده شادمانی بی سبب ......
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 17:45